SIA “LANEKS” Tas ir viss, kas jums jāzina par riepām
RU LV EN
Īpašie piedāvājumi!


 

— X-ICE NORTH 3


Riepu katalogs Ziema Riepas vieglajiem automobiļiemMichelinX-ICE NORTH 3

Diametrs AprakstsCena ar PVNSpec. cena
R15Riepa 195/65 R15 95T TL X-ICE NORTH 3 XL85.00
190
km/h
690
kg
ar radzēm
Radžotā ziemas riepa Michelin X-ICE NORTH 3

Radžotā ziemas riepa Michelin X-ICE NORTH 3

2013.gada ziemas sezonas jaunums!

Jaunais MICHELIN X-ICE North 3 ir adaptēts ceļiem ar sliktu segumu. Tas apvieno sevī drošību, mobilitāti un ilgmūžību pavisam jaunā līmenī. Šajā modelī MICHELIN inženieri ir izmantojuši vairākus jaunākos patentus, piemēram, „gudrās radzes” sistēmu (MICHELIN Smart Stud System), kas ietver jaunu termoaktīvu protektora gumijas sastāvu (MICHELIN ThermoActive Tread Compound), ledus graudu novadīšanas tehnoloģiju (Ice Powder Remover) un MICHELIN konisko radzi. Termoaktīvās protektora gumijas iekšējais slānis maina savu cietību atkarībā no apkārtējās gaisa temperatūras. Kad temperatūra ir augsta, gumija ir mīkstāka un ļauj radzēm iespiesties dziļāk protektorā un samazināt spiedienu uz ceļa. Savukārt, kad gaisa temperatūra nokrīt līdz -10°C, gumijas cietība pieaug 20 reizes, bet pie -20°C pat 30 reizes, radzes vairāk spiež uz ceļa virsmu un burtiski „iegraužas” ledū. Ja ziemas aukstajā laikā tomēr nākas braukt pa asfaltu, palīdz samazinātais radžu skaits, jo kontaktlaukums veidojas lielāks. Tradicionāli radzes, nokļūstot kontaktā ar asfaltu, it kā piepaceļ protektora gumiju, tādā veidā samazinot kontaktlaukumu. Taču X-Ice North 3 radžu skaits ir par 30% mazāks, līdz ar to arī kontaktlaukums samazinās mazāk un saķere ar cietu sausu segumu ir kļuvusi labāka. Ja runā par radžu darba mūžu, jaunajā modelī tas ir par 25% ilgāks nekā X-Ice 2. To izdevies panākt, palielinot radzes pamatnes laukumu par 10% un radzes kātu izveidojot konisku. Ledus graudu novadīšanas tehnoloģijas pamatā ir izveidotais ovālas formas laukums, kas neļauj ledus graudiem koncentrēties ap radzi, bet gan novada tos rievās, tādā veido atvieglojot radzes darbību.

Lielākai stiprībai riepas karkass ir izgatavots pēc jaunākās MICHELIN IronFlex tehnoloģijas. Karkasa diegi un sānu malu sevišķā konstrukcija piešķir riepai paaugstinātu stiprību un lielisku elastību, kas ļauj trieciena brīdī izkliedēt slodzi pa visu struktūru, samazinot karkasa bojājuma risku un tādā veidā pagarinot riepas darba mūžu. Karkasa plīsumu vai citāda veida riepu bojājumus braukšanas laikā pa nelīdzenu ceļu ļauj novērst stripras un izturīgas sānu malas, paaugstinot drošību un nobraukumu ziemas ceļa apstākļos.

Michelin X-ICE NORTH 3 riepu salīdzinošos testus:

Sk. raksti par Michelin X-ICE NORTH 3

×