
Auto Zeitung/GTÜ vasaras riepu tests 2016 (225/45R17,03.2016)
Testi un raksti → Vasaras riepu testi → Auto Zeitung/GTÜ vasaras riepu tests 2016 (225/45R17,03.2016)
Tests veikts ar automobili BMW 118d Bridgestone poligonā Romas tuvumā, Itālijā. Kopumā notestēti 14 dažādu ražotāju modeļi, no kuriem pavisam jauni ir Dunlop, Goodyear, Falken un GT Radial izstrādājumi. Testu galvenais moto - vai dārgas riepas tiešām ir labākas par lētajām? Šis tests pierāda, ka jā.
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Conti SportContact 5 | Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3 | Dunlop Sport Maxx RT2 | Pirelli P Zero | Falken Azenis FK510 | Nokian zLine | Bridgestone Turanza T001 | Michelin Primacy 3 | Hankook Ventus S1 evo² | Toyo Proxes T1 Sport+ | Yokohama Advan Sport V105 | GT Radial SportActive | Linglong Green-Max | Westlake Sport SA-37 | ||||||||||||||||||||||
Vien. | īpatsvars | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||||||||||||
Slapjš ceļš | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Akvaplanēšana taisnvirzienā | balles | 25 | 24 | 24 | 24 | 23 | 25 | 22 | 22 | 22 | 21 | 23 | 20 | 20 | 21 | 23 | |||||||||||||||||||
Akvaplanēšana līkumā (Akvaplanēšana šķērsām) | balles | 10 | 7 | 8 | 10 | 7 | 10 | 6 | 9 | 4 | 9 | 6 | 7 | 6 | 4 | 10 | |||||||||||||||||||
Bremzēšana | balles | 40 | 40 | 32 | 30 | 30 | 23 | 25 | 18 | 18 | 17 | 15 | 12 | 9 | 13 | 0 | |||||||||||||||||||
Vadīšanas drošums | balles | 45 | 45 | 41 | 40 | 43 | 30 | 38 | 34 | 17 | 29 | 35 | 28 | 19 | 13 | 15 | |||||||||||||||||||
Automobiļa vadāmība | balles | 20 | 20 | 19 | 19 | 20 | 17 | 18 | 17 | 14 | 16 | 17 | 17 | 15 | 14 | 14 | |||||||||||||||||||
Maks.ātrums (aplis) | balles | 10 | 10 | 10 | 10 | 10 | 9 | 10 | 9 | 9 | 10 | 9 | 9 | 9 | 8 | 8 | |||||||||||||||||||
Sauss ceļš | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bremzēšana | balles | 40 | 40 | 40 | 39 | 36 | 37 | 34 | 35 | 40 | 34 | 28 | 33 | 25 | 30 | 26 | |||||||||||||||||||
Vadīšanas drošums | balles | 30 | 26 | 24 | 22 | 29 | 26 | 18 | 24 | 27 | 22 | 21 | 30 | 16 | 12 | 14 | |||||||||||||||||||
Automobiļa vadāmība (vidējais ātrums trasē) | balles | 20 | 20 | 19 | 19 | 20 | 19 | 18 | 19 | 19 | 19 | 19 | 20 | 18 | 17 | 18 | |||||||||||||||||||
Noturība līkumos | balles | 15 | 14 | 13 | 14 | 15 | 14 | 13 | 14 | 15 | 13 | 13 | 13 | 13 | 12 | 13 | |||||||||||||||||||
Ekonomiskums un komforts | |||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rites komforts | balles | 10 | 8 | 8 | 8 | 8 | 8 | 7 | 7 | 8 | 8 | 9 | 8 | 7 | 8 | 8 | |||||||||||||||||||
Rites pretestība | balles | 25 | 14 | 19 | 19 | 13 | 16 | 22 | 19 | 25 | 17 | 13 | 4 | 19 | 20 | 13 | |||||||||||||||||||
Troksnis ārpusē (Ārējais troksnis) | balles | 10 | 10 | 10 | 9 | 9 | 10 | 9 | 8 | 9 | 10 | 10 | 8 | 9 | 10 | 10 | |||||||||||||||||||
Pavisam kopā | punkti | 300 | 278 | 267 | 263 | 263 | 244 | 240 | 235 | 227 | 225 | 218 | 209 | 185 | 182 | 172 | |||||||||||||||||||
Vieta | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | |||||||||||||||||||||
Ieteikumi | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | vāji | vāji | vāji |
Uzmanieties no lētām riepām - tā pēc testa brīdina Auto Zeitung. Trīs lētākie riepu modeļi nodemonstrējuši katastrofālu veiktspējas trūkumu. Visas trīs - GT Radial, Linglong un Westlake uzrādīja ļoti vājus rezultātus uz slapja asfalta. Un tikai šīs trīs, pēc ekspertu domām, var apdraudēt ceļu satiksmes dalībniekus. Lai kā arī nebūtu, patiešām kvalitatīvas riepas var atrast tikai premium segmentā. Pirmkārt, ļoti labi sabalansētās riepas Continental, kas pelnīti ir ieguvušas pirmo vietu. Tajā pat laikā ir jāatzīmē, ka tādas dārgas riepas kā Michelin, neskatoties uz teicamajām īpašībām uz sausa asfalta, kopvērtējumā var atrasties reitinga lejasdaļā pavājā snieguma dēļ uz slapja ceļa.
SIA LANEKS, 2016.
Sagatavots pēc Auto Zeitung un GTÜ materiāliem.