SIA “LANEKS” Tas ir viss, kas jums jāzina par riepām
RU LV EN
Īpašie piedāvājumi!


 
lv
illustration

Autereview frikcijas riepu tests (205/55R16; 10.2013)


Testi un rakstiZiemas riepu testiAutereview frikcijas riepu tests (205/55R16; 10.2013)

Авторевю, 10.2013

Krievijas auto avīze Autoreview burtīcā Nr.19 ir publicējusi frikcijas ziemas riepu testu. Tests kā parasti veikts Somijā. Šoreiz ar Nokian starpniecību kopā ar radzētajām riepām.

Jau ierasts, ka ziemas testos tiek izmantoti priekšpiedziņas automobiļi. Šoreiz tas ir Audi A3. Pavisam pārbaudīti 11 neadzēto riepu modeļi izmērā 205/55 R16. Āri šajā testā pārbaudīta galveno tirgus spēlētāju veiktspēja. Bez ierastajām disciplīnām veikts riepu sānu caursišanas tests. Tāpat arī rites pretestības pārbaude, tomēr kopējos rezultātus šis eksperiments neietekmē. Iegūtie dati tika pārrēķināti degvielas patēriņā.

Pēc iegūto datu apkopošanas rezultātu summēti tabulā (skat. rezultātu tabulu).

◄ Iepriekšējā lapa Testa rezultāti. Nākamā lapa ►
Nokian Hakkapeliitta R2
Pirelli Winter Icecontrol
Conti Viking Contact 5
Bridgestone Blizzak Revo GZ
Michelin X-Ice 3
Yokohama IG50
Hankook Winter i*cept
Kumho IZen KW31
Viatti Brina V-521
Nordman RS
DMACK WinterSafe
Vien.īpatsvars
Ražots (Izcelsmes valsts) FIN CHN GER JP ESP JP KOR KOR RUS RUS CHN
Riepas masakg 8,4 10 9,1 10,1 9,1 9,5 9,1 9,8 10 8,9 10
Cietība, (pēc Šora)vien. 46 45 44 45 50 47 47 46 44 47 56
Protektora dziļums, mmmm 8,5 9,2 8,1 8,9 8,3 8,6 9,1 8,8 8,6 8,9 9
Ledus (Apledojis ceļš)35%                      
Bremzēšanas īpašībasballes15% 10 10 9 9 9 9 9 8 8 8 6
Ieskriešanās dinamikaballes5% 10 10 9 10 9 10 10 9 9 9 6
Sāniskā noturībaballes5% 10 10 8 10 8 8 10 10 10 6 7
Vadāmība (kustība pa apli)balles5% 9 9 7 7 8 8 10 9 7 6 6
Vadīšanas drošumsballes5% 9 10 9 9 9 8 9 9 8 8 7
Sniegs (Apsnidzis ceļš)25%                      
Bremzēšanas īpašībasballes10% 9 10 10 8 8 8 8 10 8 10 9
Ieskriešanās dinamikaballes5% 8 7 8 9 8 10 9 9 8 8 8
Automobiļa vadāmībaballes5% 8 10 8 7 9 6 8 8 8 8 5
Vadīšanas drošumsballes5% 9 10 9 7 8 8 7 7 9 10 7
Braukšana šķīdonīballes5% 10 8 8 8 7 8 8 8 10 8 10
Slapjš ceļš10%                      
Bremzēšanas īpašībasballes10% 10 9 9 8 9 7 6 6 7 8 9
Sauss ceļš10%                      
Bremzēšanas īpašībasballes5% 10 8 9 9 9 8 8 8 8 8 8
Avārijas situācija (šķērsļa apbraukšana ar bremzēšanu)balles5% 8 7 10 9 8 8 6 9 9 7 8
Sānu izturība pret triecienuballes5% 8 7 9 10 7 8 7 8 8 8 8
Ekonomiskums un komforts10%                      
Akustiskais komfortsballes5% 10 9 10 10 10 10 10 9 9 8 10
Gaita (Gaitas līganums)balles5% 9 10 8 9 10 8 9 7 7 8 8
Aprēķinātais degvielas patēriņšL/100 km 5,85 6,09 6,11 6,46 5,91 6,18 6,19 6,25 6,06 5,96 6,49
Kopējā atzīmeballes100% 9,3 9,2 8,9 8,7 8,6 8,3 8,3 8,3 8,2 8,1 7,6
Vieta 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

Riepu sānu malu "kraš-tests" (no angļu - crash test) tika veikts pēc tam, kad tika veikti pamatdisciplīnu testi. Šīs pārbaudes būtība ir tāda, ka automobilis ar ātrumu 40 km/h brauc virsū 30° leņķī novietotam akmens vai tērauda profilam. Ja riepa iztur, mēģinājums tiek atkārtots jau ar 45 km/h lielu ātrumu. Tas notiek līdz brīdim, kamēr riepa nenolaiž gaisu. Protams, šim nolūkam tika izmantots "jau pieredzējis" MB C180 automobilis.

SIA LANEKS, 2013.

Pilna informācija par testu Autoreview mājas lapā.