

„Auto Motor und Sport” SUV ziemas riepu tests (215/60R17; 10.2016)
Testi un raksti → Ziemas riepu testi → „Auto Motor und Sport” SUV ziemas riepu tests (215/60R17; 10.2016)
Vācijas žurnāls „Auto Motor und Sport” (ams) burtnīcā Nr.21/2016, kā arī savā mājas lapā, publicējis ziemas riepu testu 2016. Ar automobili Opel Mokka tika testētas riepas izmērā 215/60 R17 H/V kompaktajiem SUV-iem.
Testus vadīja „Auto Motor und Sport” žurnālisti šādos poligonos:
- Nokian, Ivalo, Somija (testi ziemas ceļa apstākļos)
- Contidrom, Jeversen, Vācija (testi uz sausa un slapja ceļa).
Katrā disciplīnā atkarībā no rezultāta tika piešķirta atzīme 10 baļļu sistēmā un, ņemot vērā katras disciplīnas īpatsvaru, aprēķināta vidējā atzīme.
Rezultāti
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Continental Winter Contact TS850 P | Nokian WR D4 | Goodyear UltraGrip Performance SUV Gen-1 | Dunlop SP Winter Sport 5 SUV | Hankook Winter i*cept evo2 SUV W320A | Vredestein Wintrac Xtreme S | Bridgestone LM-80 Evo | Westlake SW 658 | GT Radial Champiro WinterPro HP | Star Performer SPTV | ||||||||||||||||||||||||||
Vien. | īpatsvars | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||||||||||||||||
Ražots (Izcelsmes valsts) | SVK | FIN | DE | DE | HU | NE | FR | PCR | IND | PCR | |||||||||||||||||||||||||
Protektora dziļums, mm | mm | 8,5 | 8,4 | 8,5 | 8,4 | 8,3 | 8,5 | 8,1 | 7,9 | 8,6 | 7,9 | ||||||||||||||||||||||||
Sniegs (Apsnidzis ceļš) | 30% | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bremzēšana | balles | 30% | 10 | 9 | 10 | 9 | 9 | 8 | 10 | 9 | 9 | 6 | |||||||||||||||||||||||
Sāniskā noturība | balles | 20% | 10 | 8 | 9 | 8 | 7 | 6 | 10 | 8 | 7 | 6 | |||||||||||||||||||||||
Saķere | balles | 20% | 9 | 10 | 8 | 9 | 9 | 8 | 8 | 5 | 8 | 4 | |||||||||||||||||||||||
Automobiļa vadāmība (vidējais ātrums trasē) | balles | 15% | 8 | 8 | 9 | 8 | 8 | 7 | 10 | 8 | 7 | 6 | |||||||||||||||||||||||
Automobiļa vadāmība (subjektīvi) | balles | 15% | 9 | 8 | 8 | 8 | 9 | 6 | 9 | 7 | 6 | 4 | |||||||||||||||||||||||
Vidējā atzīme | balles | 9,4 | 8,7 | 9 | 8,5 | 8,5 | 7,2 | 9,5 | 7,6 | 7,7 | 5,3 | ||||||||||||||||||||||||
Slapjš ceļš | 30% | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bremzēšana | balles | 40% | 10 | 9 | 10 | 10 | 7 | 7 | 5 | 8 | 7 | 5 | |||||||||||||||||||||||
Sāniskā noturība | balles | 15% | 10 | 8 | 9 | 10 | 7 | 9 | 6 | 7 | 7 | 6 | |||||||||||||||||||||||
Automobiļa vadāmība (vidējais ātrums trasē) | balles | 15% | 10 | 9 | 10 | 10 | 8 | 9 | 7 | 8 | 9 | 7 | |||||||||||||||||||||||
Automobiļa vadāmība (subjektīvi) | balles | 15% | 10 | 9 | 10 | 10 | 7 | 8 | 5 | 8 | 8 | 4 | |||||||||||||||||||||||
Akvaplanēšana taisnvirzienā | balles | 5% | 8 | 10 | 9 | 8 | 8 | 7 | 6 | 7 | 6 | 7 | |||||||||||||||||||||||
Akvaplanēšana līkumā (Akvaplanēšana šķērsām) | balles | 10% | 8 | 10 | 9 | 9 | 9 | 6 | 7 | 6 | 6 | 8 | |||||||||||||||||||||||
Vidējā atzīme | balles | 9,7 | 9 | 9,7 | 9,8 | 7,4 | 7,7 | 5,7 | 7,6 | 7,3 | 5,7 | ||||||||||||||||||||||||
Sauss ceļš | 30% | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bremzēšana | balles | 40% | 7 | 10 | 8 | 8 | 7 | 8 | 7 | 8 | 6 | 8 | |||||||||||||||||||||||
Vadīšanas drošums | balles | 10% | 9 | 10 | 8 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | 9 | |||||||||||||||||||||||
Reakcija uz stūres pagriešanu | balles | 10% | 10 | 7 | 8 | 7 | 7 | 10 | 10 | 7 | 7 | 7 | |||||||||||||||||||||||
Automobiļa vadāmība (vidējais ātrums trasē) | balles | 15% | 10 | 9 | 8 | 8 | 9 | 10 | 8 | 7 | 9 | 10 | |||||||||||||||||||||||
Automobiļa vadāmība (subjektīvi) | balles | 15% | 9 | 9 | 8 | 9 | 9 | 9 | 8 | 8 | 8 | 8 | |||||||||||||||||||||||
Akustiskais komforts | balles | 10% | 8 | 9 | 8 | 7 | 9 | 8 | 8 | 8 | 9 | 7 | |||||||||||||||||||||||
Vidējā atzīme | balles | 8,4 | 9,3 | 8 | 8,1 | 8 | 8,8 | 7,9 | 7,9 | 7,5 | 8,2 | ||||||||||||||||||||||||
Ekonomiskums un komforts | 10% | ||||||||||||||||||||||||||||||||||
Rites pretestība | balles | 70% | 10 | 8 | 8 | 8 | 7 | 8 | 7 | 6 | 7 | 7 | |||||||||||||||||||||||
Troksnis ārpusē (Ārējais troksnis) | balles | 30% | 7 | 8 | 8 | 10 | 8 | 8 | 10 | 10 | 10 | 8 | |||||||||||||||||||||||
Vidējā atzīme | balles | 9,1 | 8 | 8 | 8,6 | 7,3 | 8 | 7,9 | 7,2 | 7,9 | 7,3 | ||||||||||||||||||||||||
Kopējā atzīme | balles | 9,1 | 8,9 | 8,8 | 8,8 | 7,9 | 7,9 | 7,7 | 7,6 | 7,5 | 6,5 | ||||||||||||||||||||||||
Vieta | 1 | 2 | 3 | 3 | 5 | 5 | 7 | 8 | 9 | 10 |
Izcelsmes valstu apzīmējumi:
DE - Vācija,
SVK - Slovākija,
FIN - Somija,
FR - Francija,
HU - Ungārija,
NE - Nīderlande,
IND - Indonēzija,
PRC - Ķīnas Tautas Republika.
SIA LANEKS, 2016
Sagatavots pēc žurnāla "Auto Motor und Sport" materiāliem. Foto: "Auto Motor und Sport"