

ADAC vasaras riepu tests 2016 - 2 (225/45R17; 03.2016)
Testi un raksti → Vasaras riepu testi → ADAC vasaras riepu tests 2016 - 2 (225/45R17; 03.2016)
Tests veikts ar tiem pašiem automobiļiem, ar kuriem pārbaudītas riepas 185/65R15 - Golf 7 un Renault Clio. Visas disciplīnas veiktas arī tajos pašos poligonos un tehniskajos centros, izņemot noskrējiena jeb nodilumizturības testu:
- visi kritēriji uz slapja ceļa, degvielas patēriņš, trokšņu līmenis: Contidrom, Jeversen, Vācija;
- visi kritēriji uz sausa ceļa: Bridgestone, Rome, Itālija.
- noskrējiens (nodilumizturība): ADAC noskrējiena testi pie Landsbergas, Bavārija, Vācija.
- liela ātruma rotācijas testu veica TU Darmstadt, Vācija.
![]() ![]() |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Conti Sport Contact 5 | ESA-Tecar Spirit 5 UHP | Pirelli P Zero | Vredestein Ultrac Vorti | Hankook Ventus S1 evo2 K117 | Sava Intensa UHP | Nokian zLine | Yokohama Advan Sport V105 | Uniroyal RainSport 3 | Michelin Pilot Sport 3 | Toyo Proxes T1 Sport | Firestone Firehawk SZ90 | Fulda SportControl | Semperit Speed-Life 2 | GT Radial Champiro HPY | Maxxis Victra VS01 | ||||||||||||||||||||
Vien. | īpatsvars | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ||||||||||||||||||
Sauss ceļš | 20% | 1,2 | 1,7 | 1,9 | 1,3 | 1,8 | 2,2 | 2,2 | 1,2 | 2,8 | 1,3 | 1,6 | 2,2 | 2,9 | 2,5 | 1,5 | 1,6 | ||||||||||||||||||
Noturība līkumos | balles | 35% | 1,0 | 1,8 | 2,0 | 1,0 | 1,8 | 2,5 | 2,3 | 1,0 | 3,3 | 1,0 | 1,5 | 2,3 | 3,5 | 2,5 | 1,5 | 1,5 | |||||||||||||||||
Automobiļa vadāmība | balles | 35% | 1,3 | 1,8 | 2,0 | 1,3 | 1,8 | 2,5 | 2,5 | 1,3 | 3,0 | 1,3 | 1,5 | 2,3 | 3,5 | 3,0 | 1,5 | 1,8 | |||||||||||||||||
Bremzēšana | balles | 30% | 1,3 | 1,3 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,5 | 1,3 | 1,8 | 1,5 | 1,8 | 1,8 | 1,5 | 1,8 | 1,5 | 1,3 | |||||||||||||||||
Slapjš ceļš | 40% | 1,9 | 2,5 | 2,0 | 2,5 | 2,6 | 2,6 | 2,7 | 2,7 | 2,5 | 2,3 | 2,9 | 3,0 | 3,0 | 3,0 | 3,2 | 3,8 | ||||||||||||||||||
Bremzēšana | balles | 30% | 1,5 | 2,3 | 1,5 | 2,3 | 2,5 | 2,3 | 2,3 | 2,8 | 2,1 | 2,3 | 2,9 | 2,9 | 2,8 | 3,0 | 2,8 | 3,4 | |||||||||||||||||
Akvaplanēšana taisnvirzienā | balles | 20% | 2,5 | 3,0 | 3,0 | 3,0 | 2,5 | 3,0 | 3,0 | 3,0 | 2,5 | 2,5 | 3,0 | 3,0 | 3,0 | 2,5 | 3,5 | 3,5 | |||||||||||||||||
Akvaplanēšana līkumā (Akvaplanēšana šķērsām) | balles | 10% | 3,0 | 3,0 | 3,0 | 3,0 | 2,5 | 2,5 | 3,0 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | 2,5 | 3,0 | 2,5 | |||||||||||||||||
Automobiļa vadāmība | balles | 30% | 1,4 | 2,0 | 1,4 | 2,1 | 2,7 | 2,5 | 2,7 | 2,6 | 2,4 | 1,9 | 2,7 | 3,1 | 3,4 | 3,3 | 3,3 | 4,4 | |||||||||||||||||
Sāniskā noturība | balles | 10% | 2,0 | 2,5 | 2,0 | 2,5 | 2,5 | 3,0 | 2,5 | 2,5 | 3,0 | 2,5 | 3,0 | 3,0 | 3,0 | 3,0 | 3,0 | 4,5 | |||||||||||||||||
Ekonomiskums un komforts | 40% | 3,3 | 3,1 | 3,1 | 3,1 | 3,3 | 3,0 | 3,5 | 3,5 | 3,5 | 3,0 | 3,3 | 3,8 | 3,0 | 3,4 | 3,2 | 3,4 | ||||||||||||||||||
Troksnis auto salonā (Iekšējais troksnis) | balles | 5% | 2,5 | 2,3 | 2,0 | 2,3 | 2,8 | 2,3 | 3,0 | 2,8 | 3,0 | 2,0 | 2,5 | 3,3 | 2,3 | 2,8 | 3,0 | 2,8 | |||||||||||||||||
Troksnis ārpusē (Ārējais troksnis) | balles | 5% | 4,0 | 3,8 | 4,1 | 3,9 | 3,8 | 3,7 | 3,9 | 4,2 | 3,9 | 4,0 | 4,1 | 4,2 | 3,7 | 3,9 | 3,4 | 4,0 | |||||||||||||||||
Degvielas patēriņš | balles | 10% | 2,1 | 1,3 | 2,1 | 2,5 | 1,9 | 2,4 | 2,0 | 2,7 | 1,7 | 2,2 | 2,4 | 2,2 | 1,8 | 1,6 | 2,0 | 2,0 | |||||||||||||||||
Nobraukums | balles | 20% | 2,0 | 2,3 | 2,3 | 2,3 | 2,3 | 0,8 | 2,3 | 1,5 | 2,5 | 2,8 | 2,8 | 2,0 | 1,3 | 1,8 | 2,8 | 2,3 | |||||||||||||||||
Vidējā atzīme | balles | 2,0 | 2,2 | 2,2 | 2,3 | 2,6 | 2,6 | 2,7 | 2,7 | 2,8 | 2,8 | 2,9 | 3,0 | 3,0 | 3,0 | 3,2 | 3,8 | ||||||||||||||||||
Vieta | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | |||||||||||||||||||
ADAC vērtējums | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() | ![]() |
Blakus sabalansētām labām riepām atsevišķas riepas arī uzrādīja sevišķas īpašības atsevišķos kritērijos, kas varētu apmierināt zināmas klientu vēlmes.
Kam ir svarīgi:
- Labi sabalansētas vasaras riepas ar labu nodilumizturību, var izvēlēties kādas no Vredestein Sportrac 5, Continental ContiSportContact 5, ESA-Tecar Spirit 5 UHP vai Pirelli P Zero ;
- Ļoti laba nodilumizturība, ieteicamas ir Sava Intensa UHP.
SIA LANEKS, 2016.
Sagatavots pēc ADAC materiāliem. Pilna informācija par testu atrodama ADAC, OEAMTC vai TCS mājas lapās.