SIA “LANEKS” Tas ir viss, kas jums jāzina par riepām
RU LV EN
Īpašie piedāvājumi!


 

Koncernā Continental izstrādāts jauns ziemas riepu modelis WinterContact TS850P


JaunumiRiepasKoncernā Continental izstrādāts jauns ziemas riepu modelis WinterContact TS850P

No š.g. rudens būs pieejamas Viduseiropas ziemas tipa riepas Continental WinterContact TS850P.

Kā informē koncerna Continental speciālisti, izstrādājot jauno WinterContact TS850P, kārtejo reizi ir sasniegts būtisks progress veiktspējas jomā. Piemēram, tika uzlabota vadāmība gan uz apsniguša, gan arī uz sausa ceļa, kā arī bremzēšanas efektivitāte. To visu varēja sasniegt, pateicoties jaunajam asimetriskajam riepas protektora zīmējumam, kas būs pieejams gan vieglajiem, gan apvidus automobiļiem. Riepa WinterContact TS850P un tās „vecākā māsa” WinterContact TS850P SUV pakāpeniski nomainīs asortimenta gammā modeļus ContiWinterContact TS830P un ContiCrossContact Winter, taču sākumā būs pieejami visi četri riepu modeļi plašā izmēru spektrā.
Svarīgāko WinterContact TS850P drošības un komforta lomu, braucot pa apsnigušu ceļu, veido protektora iekšmalas pleca bloki. Šajā ziņā jaunais atšķiras no priekšgājēja modeļa ar lamelēm, kas izvietotas daudz blīvāk un daudz slīpākā leņķī. Inženieriem tāpat ir izdevies palielināt bloku skaitu, daudzkāršojot saķeres šķautņu daudzumu. Lameles centrālajā un iekšmalas bloku sekcijās spējīgas „savākt sevī” vairāk sniega, palielinot vilkmes spējas. Ņemot vērā visus šos aspektus, vadāmību uz sniegota ceļa ir izdevies uzlabot par 5%.
Veiktspēja uz sausa asfalta lielākajā mērā ir atkarīga no protektora stingrības. Kad inženieri domā par šī parametra uzlabošanu asimetriskajām riepām, viņi pirmām kārtām pievērš uzmanību protektora ārmalas sekcijai. Lameles ārējā pleca blokos ir izstrādātas tā, lai palielinātu protektora stingrību, uzlabojot atsaucību un rekcijas ātrumu uz stūres kustībām pie liela braukšanas ātruma. Tajā pašā laikā centrālās un iekšmalas plecu bloku lameles arī var sakļauties, lai palielinātu veiktspēju. Asimetrisko riepu gadījumā bremzēšanas efektivitātes palielināšana ir pirmām kārtām protektora centrālās daļas uzdevums. Lai uzlabotu šo parametru, konstruktori aizņēmās dažus risinājumus no vasaras riepām – protektora centrālajai daļai piemīt „pārtrauktas lentas” struktūra, kas palīdz efektīvi novadīt uz kontaktlaukumu (ceļa virsmu) spēkus, veidojošos bremzēšanas laikā. Līkumos bloku paaugstinātā elastība palielina kontaktlaukumu, tāpēc palielinās saķere arī šķērsvirzienā. Salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli bremzēšanas efektivitāte palielinājusies līdz pat 5% atkarībā no braukšanas apstākļiem.
Apvidus automobiļiem paredzētā versija - Continental WinterContact TS850P SUV atšķiras ar palielinātiem protektora blokiem, kas novērš akmeņu iesprūšanu starp tiem uz grants ceļiem. Savukārt riepas karkass ir optimizēts tā, lai varētu tikt galā ar pašu smagāko apvidus automobiļu masu un pārnest uz ceļu spēkus, kuri rodas bremzējot, paātrinoties un braucot līkumos.
Jāatzīmē, ka Continental WinterContact TS850P ir kļuvušas par pirmajām riepām, kuras nosauktas atbilstoši jaunajai Continental ziemas un vasaras riepu nosaukumu piešķiršanas sistēmai, un nākotnē visas vācu markas riepas atbrīvosies no „Conti” piedēkļa nosaukumā. Tādā veidā vācieši cer harmonizēt savu preču nomenklatūru.
Divu jaunāko riepu modeļu ražošana sāksies jau vasarā, un jau pašā sākumā Continental cer ieviest tirgū lielu izmēru klāstu sportisku automobiļu īpašniekiem.

Riepu izmēri
Protektora platums 205÷275 mm
Diska balstvirsmas diametrs 16÷20”
Ātruma simbols T/H/V/W (no 190 līdz 270 km/h)
Profila augstums 35÷70 (%)

SIA LANEKS, 2014.